Concert Carol Suites

Toverveld - Veltem
Overstraat, 60
veltem

In het kader van haar 45 jarig bestaan brengt het Hagenkoor de “Carol Suites” van de hand van Mark Hayes, een Amerikaanse componist en arrangeur. De compositie brengt een reeks van herkenbare Europese kerstliederen, zeer toegankelijk voor uitvoerders en toehoorders en verpakt in een leuke en originele orkestratie.

Het programma wordt gebracht in samenwerking met het Instrumentaal Ensemble Orfeo (http://www.orfeo.be/muziektheater/ ), het Vocaal Ensemble Frizant uit Kampenhout (www.frizant.be ), pianisten Tiziana Bianco en Erwin Van Bogaert en enkele zangers van koren uit het Mechelse ter versterking van het Hagenkoor.

Reservatie

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement. Je kunt nog steeds toegangsticketten kopen aan de kassa de dag van het concert. Betalen met mobile, payconic is mogelijk.