Wij zoeken een nieuwe dirigent

Het Hagenkoor uit Herent is een gemengd koor met  ongeveer 35 enthousiaste zangers.
Een aantal zangers zijn muzikaal geschoold, maar iedereen heeft deugd aan het samen zingen in een  vriendschappelijke sfeer.

Ons repertorium is gevarieerd en gaat van volksliederen, oude en nieuwe koormuziek uit Vlaanderen en Europa, stemmige kerstmuziek, negro spirituals tot meerstemmige polyfonie. In ons jaarlijkse concert streven we naar een hoge muzikale kwaliteit en laten we ons publiek genieten van een stemmige en fijn verzorgde avond.

We genieten ook van het opluisteren van enkele kerkelijke hoogdagen en de samenwerking met andere muziekgroepen of de harmonie van Herent.

In juni sluiten we het jaar af met een gezellige zomeruitstap.

We repeteren elke dinsdag van 20 tot 22 uur in het “GC De Wildeman”, Schoolstraat, 15 in Herent. Een ervaren pianiste begeleidt onze repetities.

Begin september hopen we – zonder té strenge coronamaatregelen – weer vol enthousiasme te kunnen starten.

Voel jij er iets voor om de muzikale leiding van ons koor op te nemen, contacteer dan  onze voorzitter Willy Timmermans via: hagenkoor@hagenkoor.be  Hij zal graag verdere vragen beantwoorden en uitleg geven over de verdere selectieprocedure.

Voor informatie kan je ook terecht bij de bestuursleden.