Afscheid van Guy als dirigent maar niet als koorlid.

Op 31 augustus vierde het Hagenkoor het afscheid van dirigent Guy Verfaillie. Zowat 10 jaar lang dirigeerde Guy het koor op een aangename en talentvolle manier. Onder zijn leiding gaf het koor jaarlijks een concert, dat telkens een ander thema aansneed.  Guy leerde het koor aandacht voor juiste interpretatie, uitspraak en nauwgezette afwerking van een muziekstuk. Door zijn liefde voor muziek, zijn knappe muziekkeuze en stiptheid,  tilde hij het koor op een hoger niveau.

Het Hagenkoor dankt Guy voor zijn onverdroten toewijding gedurende al die jaren dat hij dirigent was. Guy blijft meezingen in het koor en zal de kleinste stemgroep, de bassen, versterken. Zo blijven we de handen ineenslaan en blijft het koor een bolwerk van kracht en energie. Dat was ook de tekst bij het beeldje dat het koor aan Guy gaf bij zijn afscheid als dirigent.

Druk dit bericht af