Maarten Luyckx – Tenor

Maarten Luyckx, studeerde dwarsfluit aan het Lemmens-instituut (LUCA) in Leuven. Hij volgde er les bij Wim Brabants en Philippe Benoit en behaalde er naast een masterdiploma fluit eveneens een bachelor in de muziektheorie-schriftuur en een ILO-diploma (initiële leraren opleiding), telkens met grote onderscheiding. Als zanger studeerde hij aan het stedelijk conservatorium van Leuven bij Bart De Kegel en behaalde er, eveneens met grote onderscheiding, diploma’s in de zang en de lyrische kunst. Als tenor zingt Maarten bij tal van gerenommeerde koren en dirigenten over het hele land waarmee hij vele schitterende concerten zong en fraaie CD-opnames maakte: Camerata Aetas Nova (Dieter Staelens), Aquarius (Marc Michael De Smet), Vocaal ensemble Reflection (Patrick Windmolders) en Pantharei (An Meeusen).

Ticketten voor het concert